BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!

 BTS ‘Butter’ Konsept Fotoğrafı 3. Versiyon

BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!
BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!

Orijinal post: theqoo

K: Knetizen

1. Konsept tüm üyeler için mükemmel. Jungkook'un buradaki havasını seviyorum, çok yakışıklı

2. Bu konsept harika.. Seokjin-ah… Neden bu kadar yakışıklısın?

3. Bu konsept çılgın ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Seokjin'in güzelliği çılgın ㅠㅠㅠㅠㅠ

4. Fotoğrafçı kim? ㅠㅠ İyi iş çıkardın, fotoğraflar çok güzel

5. Jimin ve V, Temmuz ayının gençleri

BTS 'Butter' Konsept Fotoğrafının 3. versiyonunu yayınlandı!

6. Vay canına, üyelerin hepsi çok çekici. Her fotoğraftaki havayı gerçekten seviyorum ㅠㅠㅠ

7. Min Yoongi deli, seni dava edeceğim

8. Vay Jin.. Şahsen Jin'in günümüzde 20'li yaşlarındaki erkekler arasında en yakışıklısı olduğunu düşünüyorum, havası inanılmaz

9. BTS beni uyutmuyor ㅠㅠ BTS'i çok seviyorum!!!!!!!!

10. RM çok seksi görünüyor, kalın vücudunu seviyorum

11. J-Hope'un saç rengi ona çok yakışıyor

You Might Also Like

0 comments