Yurt dışından BTS ürünleri sipariş ettim ama bir yıldan fazladır haber yok
“Yurt dışından BTS ürünleri sipariş ettim ama bir yıldan fazladır haber yok”

Kore Tüketici Ajansı, Weverse mağazasına karşı gelmesi bir yıldan uzun süren bir karşılama seti de dahil olmak üzere 13 uluslararası şikayet bildirdi.
Kore Tüketici Ajansı'na göre 21 Haziran'da, Ocak 2020'den Mayıs 2021'e kadar Weverse mağazasına karşı 13 uluslararası şikayette bulunuldu. Şikayetler arasında, BTS'in ödediği ücretli üyeliği için bir karşılama seti almayan uluslararası bir hayran vardı. geçen yılın 22 Ocak'ında.
Bölgeye göre sınıflandırıldığında, Tayvan için 7, Avrupa için 4 ve Hongkong ve Filipinler için birer vaka vardı. Ajans, bugün itibariyle 13 vakanın tamamının çözüldüğünü bildirdi. Ayrıca gelecekte benzer olayların yaşanmaması için bu vakaları Weverse şirketine ilettiklerini söylediler.
orijinal gönderi: theqoo
1. Kullanıcı sayısı arttıkça insan gücünü artırmaları ve hizmeti iyileştirmeleri gerekiyor ama bence hala yeterli değilㅠㅠ…
2. 13 vaka küçük bir sayı değil mi? Weverse hesabına kayıtlı birkaç milyon kişi var
3. 13 vaka? Düşündüğümden daha az
4. Lütfen Weverse Shop'u geliştirin, bundan bıktım
5. Weverse Shop bir karmaşa
6. Weverse Shop eleştiri aldıktan sonra neden hala iyileşmiyor?
7. Cidden, çünkü hayranım, bu yüzden sabırlıyım..
8. Weverse Shop'tan gerçekten nefret ediyorum,,,,,, Ama şarkıcılarımdan ürün almam gerekiyor,,,,,,,,,
9. Bu yüzden Weverse Shop'tan hiçbir şey satın almıyorum
10. Weverse Shop'u uzun zamandır kullanmıyorum
0 comments