BLACPINK Lisa solo çıkışını yapmaya hazırlanıyor!

 BLACKPINK'den Lisa, solo şarkısı için MV çekiyor.. “Yaz çıkışı çok yakında”

Medya kuruluşu OSEN'e göre, BLACKPINK'ten Lisa yeni müzik videosunun çekimlerine başladı ve bu yaz solo çıkış yapması bekleniyor. Daha önce YG Entertainment, grubun tam uzunluktaki albümünün ardından Rosé, Lisa ve Jisoo'nun solo parçalar yayınlayacağını duyurmuştu.

Mart ayında, Rosé ilk solo single'ı R'yi yayınladı ve BLACKPINK solo projesini başlattı. Şimdi Lisa solo çıkışıyla yazı devralmaya hazırlanıyor gibi görünüyor. cr

K:Knetizen

1. Lisa!!!!! 🖤💖

2. Lisa harika ㅜㅜㅜ

3. Sonunda ㅠㅠ

4. Vay canına, sabırsızlanıyorum ㅠㅠㅠ Şarkıyı dinlemek ve MV'yi bir an önce görmek istiyorum

5. Seni seviyorum !!!!! Lisa dövüşüyor!!!!!!

6. Sonunda ㅠㅠㅠ Klip çekimlerinin bittiğini sanıyordum ama şimdi daha başlangıç ​​ㅠ

7. Lisa-ah, solonu dört gözle bekliyorum…

8. Lisa, sonunda ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Lisa fighting! Seni destekliyorum!

10. Çok mutluyum.. Bekleyemem…



You Might Also Like

0 comments