bts

BTS "Permission to Dance" ile geri döndü!

 BTS ‘Permission to Dance’ MV

BTS'in "Permission to Dance" ile geri döndü!

orijinal post: theqoo

1.Sözlerini ve şarkıyı çok sevdim ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

2. Şarkı ve sözleri çok beğendim. Bu ışıltılı atmosfer beni ağlatıyor ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

3. Şarkı baya iyi, RM’nin sesi çok iyiymiş. BTS'i beğeniyor ve saygı duyuyorum ㅠㅜㅠ

4. BTS'in anlatmak istedikleri hikayeleri şarkılarla ifade etmesini seviyorum.

5. BTS'in fanı değilim ama MV'yi izlerken göz yaşı döktüm,Şarkıyı sevdim çünkü aydınlık ve tamamiyle umut verici

6. Şarkı çok iyi, sözleri beni ağlatacak

7. BTS'in nasıl bir şarkıcı olmak istediğini gerçekten hissedebiliyorum. Onlar gerçekten şu anda dünyadaki teselli ve umut kaynağı gibi görünüyor

8. Bir tek ben ağlıyorum sanıyordum ama benim gibi ağlayan çok insan var ㅠㅠ Neden ağlıyorsunuz? şarkı çok güzel ㅜㅜㅜㅜ

9. Şarkı çok iyiㅠㅠ Beni ağlatan şey, maskemi fırlatım konsere gitmek istemek.

10. BTS’in müziği çeşitli, Seviyorum çünkü tam olarak hangi mesajı göndermeye çalıştıklarını biliyorum. şarkıyı çok seviyorum..

11. Aman Tanrım ㅠㅠ Fanları değilim ama heyecanlanmam için bir bazı sebepler varㅠㅠ

12.Neden bilmiyorum ama ağlıyorum ㅠㅠ IŞarkıyı gerçekten sevdim

You Might Also Like

0 comments