exo

EXON 'NUN SASAENGLERİ

 

Sasaengler tuvaletlerine girmeye çalıştıkları için kapıyı kendileri kapattılar

''S.ktir şuna bakın EXO'nun sasaengleri''

''Tuvakette peşlerine düşmek için kafalarını traş ettiler

Cidden ürkütücü''

''Do Kyungsoo'nun külotunu satıyorum^^ Kendi yurtlarından aldım^^ Almak son derece zordu. 10K won değerinde olduğunu düşünüyorum.Bana inanmıyor musunuz? Külotun üzerinde birkaç tüy var. Böylece DNA testi yapabilirsiniz^^ Benim de çoraplarım var.Benimle uğraşmahın. Önümüzdeki hafta Oh Sehun'un külotunu alacağım o yüzden rezervasyonları kabul ediyorum^^ EXO-M'in güvenliği çok sıkı bu yüzden içeri giremem. Bunu zar zor alabildim.Saçlarını da satıyorum^^''

Lanet olası Do Kyungsoo iç içamaşır skandalı

Kai'yi itip devirdiler


Sadece fotoğraflarını çekmek için uçağa biniyorlar ve biletlerini geri iade ediyorlar

Luhan'ı yere düşürüp vücuduna dokundular

Havalimanı

Sehun sasaengler yüzünden bacağını yaralıyor

Tao'nun Tayland otelinde fotoğrafı + odasına kayıt cihazı yerleştirdiler


Dürüst olmak gerekirse, konu EXO olduğunda bunlardan çok daha fazla örnek var. Sasaengler onları cinsel taciz için yurtlarına gitti, Do Kyungsoo sasaenglerin uzun mesafeli kameralarına vurdu, sasaengler kendi külotlarını EXO 'nun çantalarına bırakıp kaçtı bunların hepsini yaptılar ve hiç dava edilmediler ama sonunda dava açılabiliyor. Hatta Baekhyun 'un askere kadar takip ettiğini söyleyenler oldu. Kahretsin, umarım tüm sasaengler ölür.

1(+407,-2) Çizgiyi en çok aşan şey Baekhyun ve Chanyeol'ün düğün skandalıydı. Herkes Byun Baekhyun 'un çok sinirli olduğunu söyledi. Bir düğün töreniydi, abisi ve karısı için ne kadar kızgın ve üzgün olduğunu hayal edin.

''Lanet sasaengler EXO Baekhyun'un abisinin düğün törenine izinsiz girdi

Her şeyi berbat ettiler

Törenden sonra imza vereceği konusunda onları ikna etmeye çalıştı ve onlardan beklemelerini istedi ama onlar görmezden gelip aceleyle içeri girdiler. Bakın yüzü kızarmış.. Nasıl kızmasın..''

2(+343,-5) Kahretsin eski DBSK ve EXO çok zorlandı özellikle psikolojik olarak

3.(+326,-12) Byun Baekhyun'un sasaenglerine nasıl davrandığına bakın

'Onlar doğru bir şekilde ayırt etmelisiniz, Aşk(sarn) ve sasaengler! Her ikisi de 'sa' ile başlasa da, onlara karşı hislerim çok farklı'

4.(+151,0) Ama özellikle EXO zorlandı. Sasaengler elbette zordu ama aşırı fanları bile dolup taşıyordu. O zamanlar eğer araştırırsanız kalçalarına bıçakla 'EXO seni seviyorum' yazan fotoğraflar bulabilirsiniz

5.(122,-3) Cidden neden yaşıyorlar.. çılgın sürtükler

6.(+107,0) Uzun menzilli bir kamera gözüne çarptı Kyungsoo 'Acıyor' dedi ve çok kızgın görünüyordu. Şu sasaeng s.rtükleri

7.(+95,-4) Düşündükçe daha çok sinirleniyorum. SM neden o zaman hiçbir şey yapmadı?

You Might Also Like

0 comments