(G)I-DLE 3. çeyrekte grup geri dönüşü yapacak!

 (G)I-DLE 3. çeyrekte grup geri dönüşü yapacak!

DART Financial Supervisory Service tarafından hazırlanan Cube Entertainment'ın finansal analiz raporuna göre, kız grubu (G)I-DLE'nin 2021'in 3. çeyreğinde geri dönüş yapması bekleniyor.

İlk olarak, DART finansal analiz raporu, Cube Entertainment'ın 2021'in 1. çeyreğindeki olumlu performansını vurguladı ve (G)I-DLE'nin bu yılın başlarında 'HWAA' ile geri dönüş promosyonları ile desteklendi. 1. çeyrekte, Cube Entertainment toplam 16.3 milyar KRW (~ 14,2 milyon USD) satış tutarı ve 2,2 milyar KRW (~ 2 milyon USD) işletme karı kaydetti. (G)I-DLE üyesi Soyeon'un solo promosyonları ve daha fazlası nedeniyle şirketin 2. çeyrek performansının da olumlu olması bekleniyor. cr

Orijina gönderi:Theqoo

K:Knetizen

1. Bu sefer Soyeon'un solo şarkısını gerçekten seviyorum… Umarım uzun süre solo promosyon yapar…

2. Sadece Soyeon, Miyeon, Shuhua ve Minnie'yi görmek istiyorum ㅠㅠㅠ

3. Soojin emekli olmayacak mı?

4. Lütfen Soyeon, Minnie, Miyeon ve Shuhua'yı kurtarın..ㅠㅠ

5. Seo Soojin'in vicdanı yok

6. Diğer üyeler iyi… Ama şarkılarını dinlemek istemiyorum

7. Utanmaz

8. Çıkışlarından beri birçok şarkılarını dinliyorum ama gerçekten hayal kırıklığına uğradım…

9. Cube, ne düşünüyorsun? Neden bu kadar aptalsın?

10. ITZY ve Stray Kids hala iyi gidiyor, bu yüzden Cube kamuoyunu umursamıyor ㅋㅋㅋ

You Might Also Like

0 comments