Hyunjin'in Youtube yorumları gerçek mi?

 Irene ve Soojin'in aldığı tepkilerden o kadar farklı ki şok oldum;;

Yorumların hepsi okuldaki şiddet tartışmalarında sonra

ekran görüntüsü_20210710-001034_youtube

Yorum 1: Yoldan geçen 19 yaşında biriyim ama bir keresinden Hunjin-nim 'in bana noona dediğini duymak istiyorum

Yorum 2: Başka bir grubun hayranıyım ama dudaklarımın köşeleri aşağıya inmiyor ve elmacık kemiklerim şişmiş

Yorum3: Şimdiye kadar gördüğüm görüntülü aramaların en canlandırıcısı bu

Yorum 4: Evet evet bu Pyscho adam.. Sahne içi ve sahne dışı arasındaki fark çok büyük değil mi? Şimdi tek yapmam gereken fandoma katılmak..

Yorum 5: Başka bir grubun hayranıyım ama gülümsememi durduramıyorum

Yorum 6: Ah cidden, Başka grubun hayranıyım ve rastgele tıkladım kaç kez yüksek sesle 'o çok şirin' dediğimden emin değilim. Cidden sahibinden başka bir kedinin kokusunu alan somurtkan bir kediye benziyor. O çok tatlı. Cidden.. bunu söylememin ne önemi var

Yorum 7: 'Noona devam edeyim mi?'  DELİRDİMMM kalbim patlamaya başladı

Yorum 8: Bir bir fandoma giriş videosu mu... Büyüleniyorum.. Gayri resmi bir dil kullanması yeni bir cazibe haline geldi.. Ne kadar sevimli bir kurnaz..

Ekran görüntüsü 2021-07-18, 18.29.56

orijinal gönderi

K:Netizenkore


1.(+42,-21) Hayranı olduklarını çekinmeden söylemek yerine neden diğer grupların hayranı gibi davranıyorlar

2.(+328,-18) Vay, alttaki yorumlara bakın... Sadece Youtube değil Pann 'da bile onu savunuyorlar Bu harika

3.(+324,-25) Kıskanıyorum- okulda şiddet tartışmasından sonra bile onu sınırsızca seven bir sürü hayranı var

4.(+125,-3) Soojin ve Lee Naeun gibi çocukların havasından tamamen farklı

5.(+106,-4) Hayranları diğer grupların hayranıymış gibi taklit yapmayın-kendinizden emin bir şekilde kim olduğunuzu söyleyin


You Might Also Like

0 comments