Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi

 Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi

"Soyeon çok teşekkür ederim! Çok sevimli! (G)I-DLE iyi gidiyor olsa da, umarım siz daha da iyi yaparsınız! Soyeon fighting! Umarım eğlenceli ve mutlu bir promosyonunuz olur! ^^” – Chansung

"Chansung sunbaenim'e, Merhaba ben 'BEAM BEAM' ile solo sanatçı olarak geri dönüş yapan idol Soyeon. Altı üyeyle 'Make It' ile geri dönüş yaptığınız için tebrikler. Bu, çıkışımdan beri hep umduğum bir şeydi, bu yüzden aynı anda promosyon yapabildiğimiz için çok mutluyum. Gençken 2PM konserine gittiğimi ve birinin nasıl bu kadar yakışıklı görünebileceğini merak ettiğimi hatırlıyorum. Ayrıca şarkı söylemeni ve rapini ifade etme şeklini de seviyorum! Gençlik yıllarımı mutlu ettiğin için teşekkür ederim!” – Soyeon

Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi

"Taecyeon sunbaenim'e merhaba, bu solo sanatçı olarak geri dönüş yapan idol Soyeon. Öncelikle, tüm üyelerle geri dönüş yaptığınız için tebrikler. Ayrıca 'Vincenzo'yu izlemekten gerçekten keyif aldım. Ayrıca biraz utanmış olsam da tekrar tweet için teşekkür ederim. Sahneye ve dizilere odaklanma şekline saygı duyuyorum! O zamanlar çok eğlenceli lakaplarınız vardı ama oyunculuğa başladıktan sonra tüm bu lakaplar ortadan kaybolmuş gibi görünüyor. Müzik yaptığınız için teşekkür ederim ve gençlik yıllarımı mutlu ettiğiniz için teşekkür ederim.” – Soyeon

Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi

“En Ateşli hayranımız Soyeon çok teşekkür ederim. Çok gururlu ve mutluyum! En iyisi!!"  Jun.K

"Jun.K sunbaenim'e, Merhaba ben Solo sanatçı olarak geri dönüş yapan Soyeon. Öncelikle, tüm üyelerle geri dönüş yaptığınız için tebrikler. Ben de bu anı beş yıl bekledim. Bunu zaten çok duymuş olabilirsin, ama sesini dinlediğimde hep gözlerim dolar. Özellikle kendi ürettiğiniz ilk şarkınız, sanırım o şarkıyı yaklaşık üç yıl boyunca her gün dinledim. Bir Hottest (fandom ismi) olarak, ana vokal olduğun için seninle her zaman gurur duydum. Gençlik yıllarımda harika bir anı olduğun için teşekkür ederim. Promosyonlarda da iyi şanslar!” – Soyeon

Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi

“Sunbaenim sayesinde gençlik yıllarım mutlu geçti. Seni her zaman destekleyeceğim!" – Soyeon

Orijinal gönderi: Theqoo

K:Knetizen

1.Soyeon çok tatlı

2.Sonunda 2PM ile tanıştı, yürekleri ısıttı

3.Vay be, her üyeye tek tek mesaj yazmak çılgınca, samimiyetini hissedebiliyorum

4. Fotoğraf Taecyeon tarafından mı çekildi? Ok Taecyeon fotoğrafta değil

5. Soyeon'umuz çok şirin ve güzel

6.İç açıcı..2PM Ve Soyeon iyi iş çıkardı ama umarım daha iyi olurlar

7. Mutlu olmalı,Soyeon çok tatlı

8.Hiçbirinin hayranı değilim ama neden bu kadar duygulandım İkisi de iyi iş çıkardı

9.Bence animeyi seviyor ama büyük bir 2PM hayranı olmalı Bu aşkı hissedebiliyorum

10.Sanırım 2PM, Jeon Soyeon'a imzalı CD verdi

Jeon Soyeon 2PM'e imzalı albüm verdi



You Might Also Like

0 comments