aoa

Kwon Mina özür dilemesine rağmen sosyal medyasında skandal açıklamalara devam ediyor!

 Kwon Mina özür dilemesine rağmen sosyal medyasında skandal açıklamalara devam ediyor!Kwon Mina özür dilemesine rağmen sosyal medyasında skandal açıklamalara devam ediyor!

Madde : Kwon Mina SNS'den gitmeyi reddediyor, Seolhyun'u neden eleştirdiğini sorulduğunda ''O yarasa gibi'' dedi

Kaynak : Netizenbuzz

Ayın 5'i sabahı, Kwon Mina canlı yayınında, "Hile yaptığım ya da tilki gibi davrandığımla ilgili tüm suçlamalar doğru. Eski kız arkadaşımdan, arkadaşlarımdan ve ailemden gerçekten özür dilemek istiyorum. artık hayranlarla bu konu hakkında mesajlaşmak istemiyorum. Bu skandalda benim hatam, benim hatam. Aldatma konuşmalarının yayılması benim hatamdı. Bu canlı yayın, şu an için SNS'de olduğum son sefer olacak." Ne yazık ki, Mina canlı yayına devam etti, "S*ks yapmaktan gerçekten hoşlanan bir AOA üyesi var" dedi, bu da bir netizenin yorum yapmasına neden oldu, "Bu artık üyelerin haberlerde ve topluluk kurulları cinsel taciz hakkında yorumlar yapıyor. Söylediklerinin sorumluluğunu almayacak mısın?" Mina, "Oh, Shin Jimin'i mi kastediyorsun?" diye yanıtladı.

Başka bir netizen, "Neden Seolhyun'un adını vasiyetinde yazdın?" diye sorduğunda Mina, "Nedenlerim vardı. Büyük bir ihanet söz konusu. O bir yarasa gibiydi. Yüksek statüsünde, umursamıyor gibiydi. Bana ne oldu. Bulabildiğim tüm ayrıntıları paylaşacağım. Bu arada, Seolhyun ve ben gerçekten çok yakındık ve birbirimize çok bağlıydık. Ama ondan böyle bahsetmemin bir nedeni var."

-

1. [+4,055, -215] Neden zorbalığa uğradığını şimdi anlayabiliyorum. Etrafında onun gibi birini tanıyorsan uzak dur... onların dramına kapılır ve her şeyini kaybedersin. Bunu yaşayanlar neden bahsettiğimi anlayacaktır.

2. [+1,542, -38] Normal olduğunu düşünmüyorum?

3. [+1,219, -67] Anladığım kadarıyla Jimin ile kötü bir ilişkisi vardı... ama diğer üyelerle arası iyiydi. Ve diğer üyeler muhtemelen Mina'nın davranışlarını gözlemledikten sonra mesafelerini korudular. Ve Mina, Jimin'in lider olarak ona söylediklerini hak etti. Saç çizgisi ameliyatı olmak için antrenmanı atlayan oydu. Jimin'in kendisi oldukça sert bir kurabiyedir, bu yüzden çizgiyi aşmış olabileceğinden şüphem yok ama bunun üzerine tüm AOA'i çökertmek... halkı kandırıyor, değil mi?!

4. [+962, -70] Neden ne olursa olsun Seolhyun'un hep onun yanında olmasını mı bekliyor? Seolhyun kendi kararlarını verme hakkına sahip. Onu böyle görmek bana her şeyin bir nedeni olduğunu düşündürüyor, tsk tsk.

5. [+387, -5] Vay be.. Eskiden ona sempati duyardım ve kendimi kötü hissederdim ama… sanki herkesi kendisiyle birlikte boğmaya almış gibi. Kendini kurban ediyor, başkalarını kıskanıyor... Dramı ile etrafındaki herkesi tüketen türden bir insan. Ne olursa olsun onun gibi biriyle bağımı koparırdım;; onun gibi birini asla etrafında tutma, tsk tsk.

6. [+298, -8] Akıl hastası olduğunu söyleyerek Mina'yı korumaya devam eden aptallar, gidip onun aldatan erkek arkadaşıyla yaptığı Katalk sohbetlerine bir bakın. Kwon Mina ne yaptığını biliyordu. Kıpırdayacak bir yer olup olmadığını kontrol etmek için kız arkadaşını büyütmeye devam etti. Sadece sormaya ve sormaya devam etti. Sonra hemen onunla bir çift resim yükledi. Sadece bundan bile onun karakteri hakkında çok şey söyleyebilirsiniz. Akıl hastası olduğunu söylemesini mazur görmeyin. O, kendi açgözlülüğünü yerine getirdiği sürece doğruyu veya kötüyü umursamayan türden bir insan. Akıl hastası diye başkalarını incitmek için bahane bulmaya çalışmayın... o sadece zalim!

7. [+292, -3] Kız arkadaşı olan bir erkeğe asılan ve ilişkilerinin 100. gününde çift selcası paylaşan kendisiyken, seksten hoşlanan birini ifşa ederek bir şey yaptığını düşünmesi çok komik ㅋㅋ

8. [+278, -8] Dürüst olmak gerekirse, üyeler onun tuhaflıklarından bıkmış ve ondan uzak durmuş gibi görünüyor ve o bunu zorbalık olarak yorumladı

9. [+233, -5] Seolhyun hakkında konuşma tarzından ne olduğunu anlayabilirsiniz. Stajyer olarak çok yakınlardı ama Seolhyun popülaritesi artmaya ve daha fazla programla daha meşgul olmaya başladıkça, Mina kendini yalnız hissetmeye başladı ve diğerlerine uyduğunu hissetmiyordu, bu yüzden Seolhyun'a kızgınlıkla büyümeye başladı.

-

You Might Also Like

0 comments