Taeyeon'un 'Weekend' ile geri döndü!

 Taeyeon 'Weekend' MV'si



orijinal gönderi: theqoo

1. Vay, şarkıyı seviyorum

2. Şarkı çok iyi ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Taeyeon MV'de harika…

3. Vay be, şarkıyı seviyorum ama MV'deki dansçılar pembe veya kırmızı kıyafetler giyse daha iyi olurdu bence

4. Kulağa Doja Cat'in bir şarkısı gibi geliyor

5. Bu şarkıyı dinlediğimde aklıma Doja Cat geliyor

6. Unnie, rap yapmakta neden bu kadar iyisin?

7. Vay be sözler ve şarkı çok güzel..

8. Taeyeon çok iyi şarkı söylüyorㅋㅋㅋㅋ Şarkı söyleyemeyeceği tür yok!!! Şarkıyı çok seviyorum ㅠㅠ

9. Bence bu yılki tüm şarkılar arasında en iyi şarkı, çıldırıyorum, lütfen bana daha fazla Taeyeon şarkısı verin ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. Doja Cat'in 'Say So'sunu hissediyor musunuz?

11. Bu şarkıyı çok seviyorum, bu yüzden bu yaz çok dinleyeceğimi düşünüyorum ama Doja Cat'i çalmış gibi değil..

You Might Also Like

0 comments