Taeyeon'un 'Weekend' ve Doja Cat'in 'Say So'+'Kiss Me More' benzerliği

 

Müzik eleştirmenleri Taeyeon ve Doja Cat arasındaki benzerliğe dikkat çekti.

Müzik eleştirmeni Kim Do Heon '' Bu şarkıda, günlük yoğun iş temposundan sonra rahat bir zaman geçirmekten bahseden iki farklı kişi var. İlk kişi Doja Cat. Yumuşak gitar tonundan sert disko ritmine ve psychedelic vokal tonuna kadar 'Weekend' la aynı, Doja Cat 'Say So' ve 'Kiss Me More'a benzeme niyetini gösteriyor. 1990'ların Pop Star yazı tipi tasarımı ve MV'nin pembe tonu bu iki parça bir yeri hedefliyor. Taeyeon yaptığı rapiyle rol model şekli netleşiyor.

Müzik eleştirmeni Jung Min Jae ''Hmm... benim için şarkı Doja Cat'e çeşitli şekillerde gönderme yapıyor gibi, bu yüzden beni memnun etmedi.'' dedi.


Müzik eleştirmeni Lee Dae Hwa, ''Taeyeon'un yeni single'ı 'Weekend', Doja Cat'in 'Kiss Me More' ve 'Say So' şarkılarını ezen bir şarkı gibi. 'Say So'nun düz retro disko stili, 'Kiss Me More'un pembe/mor MV çizimiyle birleştiriyor. Şehvetli ve kasvetli şarkı söyleme tarzı da tam olarak Doja Cat'i andırıyor.''

HABER LİNKİ

K:Knetizen

1. Bugün sahnesini görür görmez aklıma Doja Cat geldi. Nerdeyse Kopyalama düzeyinde.

2.Taeyeon gibi bir şarkıcı bunu neden yapar anlamıyorum?

3.Bana hemen Doja Cat'i hatırlatıyor.

4.Doja Cat olmasaydı Taeyeon'un bu şarkısı olmazdı.

5. Gördüğüm anda bana Doja Cat'i hatırlatıyor.

6. Şarkıyı kendi tarzında koymalıydı ama şarkıda çok fazla görme yapması çok yazık...

7. Kore'de en iyi kadın solo sanatçı Taeyeon ne yazık...

8.SM gitgide tembelleşiyor gibi görünüyor.

9. Genelde TikTok izliyorum ama yeni şarkıyı dinlediğimde TikTok'da sürekli dinlediğim şarkıya benziyor diye düşündüm.. Bir Doja Cat şarkısı.

10.Sadece müzik değil, konsept de benzer.




You Might Also Like

0 comments