AkMu Lee Soohyun nefret yorumunu kibar sözlerle teselli etti

HABER: AkMu Lee Soohyun nefret yorumunu kibar sözlerle teselli etti

K:Netizenbuzz

Yorum: Çirkin ajumma Soo Hyun, herkesten daha iyiymişsin gibi davranıyorsun, siktir git

Soo Hyun'un yanıtı: Bu tür yorumları gerçekten görmezden geliyorum ama çok genç göründüğün ve beni üzdüğü için görmezden gelmemeyi seçtim.. Bu yorumları okumadığımızı mı düşünüyorsun yoksa okumamızı mı istedin bilmiyorum aslında hepsini okuyoruz. Neyse ki onları görmezden gelen biriyim ama yapamayan birçok insan olduğunu biliyorum. Bize salladığınız şey bir pamuk sopası ama onu havada ne kadar sallarsanız o kadar keskinleşir ve kılıca dönüşür. Dürüst olmak gerekirse, bu sözlerini bana söylüyorsun çünkü benden nefret ediyorsun. Bunu görmezden gelebilir ve devam edebilirim ama bunu sadece söylemek için söylüyorsan, lütfen dur. Böyle biri olmana izin veremeyecek kadar değerlisin benim için!!


1.(+110) Kendini çok güzel bir şekilde ifade etti. Bir insanın bu hale gelmeyecek kadar ''değerli'' olması...

2.(+53) Sondaki sözleri😭 Böyle kaba birine karşı çok nazik. Paramparçayım

3.(+38) Soo Hyun şirin ve güzel💓😍

4.(+16) Bu insanlar asla yüz yüze tek kelime edemezler. İsimleri söylendiğinde tek kelime etmeden başlarını eğen insan tipidir.

5.(+9) Soo Hyun yüce gönüllü bir insan

6.(+6) Fighthing!!! Seni destekliyorum!!

7. Soo Hyun-ah onları dava et. Sende böyle nefret yorumları duymayacak kadar değerlisin😥

8. Bir şarkıcı için en önemli olan şey şarkı söylemektir. Ve yüzü çok tatlı^^

9. Bunu sadece seni kıskandıkları için yapıyorlar... o yüzden aldırma ve mücadele ettiğin sevimli ve parlak imaj olmaya devam et!

10. Biliyorum herkes böyle değil ama bazen kendilerine güzel bir şey söylendiğini duymadıkları için başkalarına nasıl söyleyeceklerini bilmiyorlar. Umarım Soo Hyun'un bu kişiye karşı nazik sözleri onları olumlu yönde etkilemiştir. Soo Hyun'un yüzü ve kalbi sesi kadar güzel😍

Kaynak

1.(+634) Cömertlikle kötülüğün ezmesi ne kadar akıllıca. Onun yaşında böyle bir bilgeliğe sahip olduğunu görmek benim için şaşırtıcı. Benden çok daha genç ama hala ondan öğreneceğim çok şey var.

2.(+181) Soo Hyun çok havalı

3.(+120) Çok güzel konuşuyor.. ne kadar harikaㅠㅠ

4.(+45) Güzelsin, lütfen onları görmezden gel. Kalbinize kadar her yerde güzellik ve nezaket var.

5.(+32) Sesi kadar saf bir kalp


You Might Also Like

0 comments