aoa

Dispact, Kwon Mina ve Shin Jimin ile ilgili 128 dakikalık uzun transkript ve metin mesajlarını ifşa etti




 HABER:Dispact, Kwon Mina ve Shin Jimin ile ilgili 128 dakikalık uzun transkript ve metin mesajlarını ifşa etti

K:Knetizen

1. Jimin ve AOA'nın kariyeri bir psikopat yüzünden mahvoldu... Jimin ve AOA için çok üzülüyorum

2. İkisi dışında Seolhyun, Chanmi, Yuna, Hyejeon, ChoA ve diğer üyelerin hepsinin iyi olduğunu biliyorum

3. Yani Mina roman yazdı... Bu korkutucu.. AOA için üzülüyorum özellikle Seolhyun

4. Oh.. Özellikle Seolhyun için üzülüyorum

5. Hiçbir şey hakkında tek taraflı sözlere inanmamalısınız.. T-ara ve AOA skandallarından çok şey öğrendim

6. Jimin'in yanlış bir şey yaptığını düşünmüyorum, aksine o sorumluluk alan bir lider

7. Can sıkıcı. AOA üyeleri için üzülüyorum ve şirketin ne yaptığını merak ediyorum

8. Mina'yı lider olduğu için hatırlatmaları yapan kişi Jimin'miş gibi hissediyorum... Ve çok hassas olan Mina Jimin'in kendisine zorbalık yaptığını düşündü

9. Kwon Mina'yı görmekten  nefret ediyorum ve onun hakkında haber duymak istemiyorum

10. Jimin asıl kurban gibi

You Might Also Like

0 comments