(Theqoo) MMA 2022 LE SSERAFIM

 (Theqoo) MMA LE SSERAFIM Kırımızı Halı

1. Eunchae tanrı bebek
3. O kısa çorapları olmasaydı giydikleri en iyi kıyafet olacaktı.
4.  Yunjin-ah.. Hepsi çok tatlı
5. Vay canına Kazuha
6. Kıyafetler onlarda iyi görünüyor çünkü uzunlar
7. Yunjin çok seksi
8. Yunjin çok havalı
9. Kıyafetler taşıması kolay değil ama onlara mükemmel olmuş ve çok yakışmış
10.Yunjin ve Kazuha kıyafetkeriyle muhteşem görünüyorlar. Kıyafetleri güzel ve iyi de taşıdılar.

(enter-talk) LE SSERAFIM PERFORMANSI



Tebrikler en iyi performans ce tren ödülü için 💜
1. Buna yılın bitiş (year-end) sahnesi diyorum
2. Kazuha'nın başlangıcı da neydi öyle... Çok havalı
3. Hybe'ın altında bir plak şirketi ama sahne yönetimlerinden de mi sorumlu mu? Sahne kompozisyonları BTS'inkine benzediğini hissediyorum. Bir sürü dansçı vardı ve şarkıları uzattılar dans da bana onları hatırlattı. Hybe'ın sahnelerini seviyorum.
4. Gelecekteki Eunchae'yi sabırsızlıkla bekliyorum.
5. Kazuha.. Harikaydı Sakura da çok gelişti
6. Dürüst olmak gerekirse en iyisiydi.. Le Sserafim mega ekipte 1 numara
7. Sadece 6 aydır çıkış yaptılar ve bana şimdiden 3-4 yıllık olduklarını düşündürüyor.
Eunchae'nin sahne deneyimi diğerlerinden çok daha kısa ve kısa süre eğitim aldı ama ne kadar iyi olduğunu gördüğümde etkilendim. Diğer 4'ünün sahne deneyimi daha fazla beklendipi gibi süperlerdi.
8. Erkek idollerin performanslarına yakınlar.
9. Çok havalılar. Çok ateşliler ve onlara her baktığımda desteklemek istiyorum.
10. Sahne kompozisyonu çılgıncaydı ve solo dans verseler de vermeseler de tüm üyelerin izlenim bırakan bireysel anları vardı. Lütfen bol bol performans sergileyin


You Might Also Like

0 comments