Aespa Glass Magazine Kapak Oldu

 Aespa Glass Magazine Kapak Oldu

Aespa Glass Magazine Kapak Oldu

Aespa Glass Magazine Kapak Oldu

Aespa Glass Magazine Kapak Oldu

K:pannchoa (twitter)

orijinal gönderi: theqoo

1. Hepsi güzel

2.Winter güzel

3. Winter düşündüğümden daha keskin görünüyor, o güçlü bir konseptte bile cesur bir köpek yavrusu gibi görünüyor

4.Ben mi garip görüyorum bilmiyorum ama 4'ü birbirine benziyor ayırt edemiyorum. En arkada ortadaki şaşkın görünüyor ve en sağdaki en küçük olmasına rağmen en güzel o görünüyor.

5. Milletleri umurumda değil ama Karina ve Winter en güzelleri ve bu konuda hiçbir şey yapamazsınız

6. Vay canına hepsi çok güzel, çılgınlık

7. SM nereli olduklarını umursamıyor öne atmak istediğini atıyor. Fanlar öne atılmayan üyeler için hiddetle kızacak. Benim veletse yeteneksiz ve çekiciliği olmayan olarak adlandırılacak çünkü göz önünde değil. Ne psikopat bir şirket.

8. Ama bunu şirket değil fotoğrafçı tarafından çekildi değil mi?

9. Bir SM hayranı olarak, bunu kabul etmekten başka çarem yok

10. Karina seni seviyorum ve çok güzelsin

11.Winter cidden çok güzel

12. Bu mümkün değil fotoğrafı şirket çekmedi. Blacpink'in Duty Free Shop için reklamlarını çektiği ve yabancı hayranların Jennie'yi ana karakter olarak nasıl ittiklerinden şikayet ettikleri zamanları hatırlatıyor, zaten bu içeriği hayranlar için yapmadılar

13. Fotoğrafın nasıl çekileceğini dergi şirketi karar verdi... ve onların sözleşmelerinde eşit görünmesi gerektiğine dair bir madde yok gibi. Şirketlerinin bu konuda söz hakkı olsaydı daha garip olurdu

















You Might Also Like

0 comments