Korona bitince ne yapmak istediğimizi söyleyelim

 Korona bitince ne yapmak istediğimizi söyleyelim ヽ(ヅ)ノ

Hadi başlayalım!

Benim için, orada burada yakılmak ve okula maske takmadan gitmek arkadaş edinmek, kafeteryada arkadaşlarımla omuz omuza oturmak ve hayatın bu önemsiz şeylerine geri dönmek istiyorum. Ayrıca korona bittiğinde mezun olacağım, bu yüzden bunun mümkün olacağını düşünüyorum ama okul gezisine gitmek istiyorum.

orijinal gönderi:pann

1(+666,-25) İnsanların yüzlerini merak ediyorum

2(+452,-12) Uçakta yurt dışı seyahatine çıkmak istiyorum. Yılda en az bir kez yurtdışına çıkmam gerekiyor ama gidemediğim için yeğenim mutsuz oluyor.

3(+324,-1) Konsere gitmek

4.(+284,-6) Karaoke lütfeen

5.(+231,0) Sadece sokaklarda maske takmadan yürümek istiyorum

6(+202,-3) Okul festivali

7(+187,-4) Ama şu anda burada yazılanları yapan çok insan var nedendir bilmiyorum, korona bitmiyor. Ben de su parklarına lunaparklara gitmek istiyorum.

8(+183,0) Sadece caddede yürümek ve bir dondurma ya da bir şeyler içmek....

9(+174,-185) Moon Jae-in'i görevden alma protestosu

10(+152,-3) Yurtdışı gezisi?

11(+88,-26) Yeni yılı arkadaşlarımla av pocha'da kutlamak

12(+58,0) Kalabalık bir yere gidip maskemi çıkarıp konuşmak istiyorum

13(+47,-2) Sınıf arkadaşlarımla denize gitmek. Buna okul gezisi deniyor...

14(+45,0) Kendi kendine teşhisten kurtulmak istiyorum

15 (+40,-19) Şu anda Avrupa'da yaşıyorum ve tüm aşıları yaptırdım, yani günde 50'den az onaylanmış vaka oluyor... Sokakta maske takan insanları bulmak daha zor.


You Might Also Like

0 comments