IU

IU hayranları şimdiye kadar oynadığı en iyi dizi karakteri için %50/50 oranında ayrıldı


IU hayranları şimdiye kadar oynadığı en iyi dizi karakteri için %50/50 oranında ayrıldı

 HABER: IU hayranları şimdiye kadar oynadığı en iyi dizi karakteri için %50/50 oranında ayrıldı

K:Netizenbuzz

1.(+289) Benim için Haesoo

2.(+153)  'My Ajusshi' oyunculuğunu en öne çıkarandı ama 'Hotel Del Luna' sadece oyunculuk becerilerini değil güzelliğini de gösterdi. Bu yüzden biz hayranlar için harika bir fan hizmeti olarak görülen dizi💓

3.(+73) Lee Ji Ahn💓

4.(+60) Lee Ji Ahn..ㅠㅠ Onu asla unutamam 😥 Hala kabimde yaşıyor

5.(+40) Haesoo

6.(+25) Haesoo'yu severdim.. Kıyafetleri ona çok yakışmıştı😥

7.(+10) Haesoo💓

8.(+6) Ben de 'Moon Lovers'dan Haesoo'ya oy veriyorum💓💓

9.(+3) ''My Ajussi' hayatımın en iyi dizisi. Üç kez tekrar izledim~ ve her seferinde ağladımㅠㅠㅠㅠ

10.(+1) Benim için Manwol~~~~~

You Might Also Like

0 comments