nct

NCT Renjun'un Instagram paylaşımları

NCT Renjun'un Instagram paylaşımlarıNCT Renjun'un Instagram paylaşımları

NCT Renjun'un Instagram paylaşımları
NCT Renjun'un Instagram paylaşımları
NCT Renjun'un Instagram paylaşımları
NCT Renjun'un Instagram paylaşımları
NCT Renjun'un Instagram paylaşımları
NCT Renjun'un Instagram paylaşımları

orijinal gönderi: theqoo

1. Çin konusunda tartışmalı değil mi? Özür dilediğini sandım ama kendi resimlerini yayınladıㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. O bir çöp ve hayranları utanmazㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Özür dilediğini sandım.. Çok utanmaz

4. Yakışıklı, yetenekli ve iyi kişiliğe sahip bir sürü Koreli idol var.. SM'in neden onu seçtiğini anlamıyorum?

5. Utanmaz

6. Kim olduğunu bilmiyorum ama yorumlar ürkütücü

7. Radyodaki tutumuyla ilgili tartışmalara neden burada değinilmiyor? Tavrı için bir özür yayınladı sanıyordum ㅋㅋㅋ

8. Hâlâ tartışmasını bilmiyormuş gibi yapıyor

9. Neden onları Weibo'da yayınlamadı?

10. Tüm parasını Kore'de kazanıyor ve ününü Çin Komünist Partisini övmek için kullanıyorㅋㅋ Lütfen ülkenize geri dönün

You Might Also Like

0 comments