bts

Netizenler BTS'in 'Permission To Dance'deki Line Dağılımı Hakkında Konuşuyor

Netizenler BTS'in 'Permission To Dance'deki Line Dağılımı Hakkında Konuşuyor

 Netizenler BTS'in 'Permission To Dance'deki Line Dağılımı Hakkında Konuşuyor

K:Knetizen

Şakı Linki

1. Siz millet hiçbir şey bilmiyorsunuz.. Bu durumdan çok sıkıldım. Şarkıya bağlandım,o yüzden kavge etmeyi bırakın.

2. BTS'in şarkısını sevdim ama ben gerçekten ON gibi bir koreografi istiyorum artık, çok fazla rap partını sahnede sadece BTS yapabilir ㅋㅋ Dört gözle bekleyeceğim.

3. Seokjin'in sesi çok iyi, ona neden daha fazla part vermiyorsunuz?

4. Çenenizi kapatın, sadece şarkıyı dinleyin, kavga etmeyin.

5. Bu önemli mi? BTS üyelerinin bunu umursadığını mı sanıyorsunuz?

6. Sadece sahnelerini hızlıca görmek istiyorum.

7. BTS fanları her gün kavga ediyor.

8. Bilemiyorum BTS'in şarkısı iyi ama Jungkook ana vokalist mi? Onun sesi çok iyi

9.Jin iyi iş çıkardı bu geri dönüşlerinde

10.RM'nin partı beklenenden az, sesini seviyorum..




You Might Also Like

0 comments