Do Kyungsoo yeni draması 'Victory by Sword'da başrolde!


13 Ağustos'ta çıkan haberler DO'nun yeni bir dizide boşrol oynayacağını açıkladı ve SM Entertainment ''DO, yeni drama 'Victory by Sword'da rol almak için bir teklif aldı ve bunu iyimser bir bakış açısıyla incelemekte.''

'Victory by Sword' amacı yozlaşmış bir hukuk sistemi içinde zayıflar ve mağdurların adaleti için savaşmakta olan asi savcının hikayesi anlatılıyor. K

orijinal gönderi

K:Knetizen

 Do Kyungsoo yeni draması 'Victory by Sword'da başrolde!

1. Bence iyi olacak çünkü oyunculuğu iyi

2. Oyunculuğuna güveniyorum

3. Boyu uzun değil, bu biraz hayal kırıklığı oldu ama her şeyden önce yakışıklı bir yüzü var ve onun yaşındaki ünlüler arasında iyi şarkı söylüyor aynı zamanda oyunculuk yapıyor. Bu yüzden dört gözle bekliyorumㅋㅋㅋ

4. Kyungsoo bir savcı mı? Çok heyecanlıyım

5. Bu role uygun olduğunu düşünmüyorum, merak ediyorum

6. Bence başarılı olacakㅋㅋㅋ Bunu dört gözle bekliyorum

7. Oyunculukta iyi, bu yüzden ne yaparsa yapsın başarılı olacağını düşünüyorum

8. İyi oyunculuğu sayesinde dört gözle bekliyorum

9. D.O.'nun oyunculuğunu beğendim, bunu izlemeliyim

10. Delilik, bunu izlemelisiniz... EXO hayranı olmama rağmen sabırsızlıkla bekliyorum

You Might Also Like

0 comments