'' YG çökerse, Kore fuhuş endüstrisine büyük bir darbe olur''

 Fuhuş arabuluculuğuyla ilgili ilk tartışma 2019'da patlak verdiğinde, muhabirler Yang Hyun Suk'un ilk fuhuş arabulucusu olmasının ardındaki çeşitli spekülasyonları ortaya çıkardı. Ancak, son iki yıldır 'Burning Sun Skandalı'nın çirkin yüzü ortaya çıktığından geriye kalan tek şey YG Entertainment'ın eski başkanı Yang Hyun Suk'un şüpheli masumiyeti ve eski BigBang üyesi Seungri'nin kaçmasıydı.''

Muhabir Lee Hwa Jin, tartışma hakkında konuşmak için iki yıl önce Youtube kanalı  ‘Comment-Reading Reporters’e çıktı.

Bu süre zarfında keşfettiklerini paylaştı ve Kore polis departmanı ile savcılık ofisi arasındaki YG Entertainment ile olan ilişki hakkındaki spekülasyonları ortaya çıkarmaya başladı. YG Entertainment sanatçılarıyla ilgili uyuşturucu davalarını alan polis soruşturması ve savcıların kayıtlarının olduğunu ancak YG Entertainment'ın dahil olduğu çeşitli davalarda herhangi bir iddianame yapılmadığı açıklandı.

Muhabir Lee Hwa Jin'e göre karanlık yeraltı dünyasını araştırırken çeşitli bilgiler öğrendi. YG Entertainment'ın eski başkanı misafirleriyle içki içerken kadınlarla muamele etmesiyle tanındığını iddia etti. Bu konuyu araştırırken Kore fuhuş endüstrisinin vaftiz babasıyla tanışmanın bir yolunu buldum. Bu vaftiz babasına göre Yang Hyun Suk, kadınlara çok para harcadığı için Kore fuhuş endüstrisinin 'büyük eli'.

Muhabir, Yang Hyun Suk'un misafirlerini tedavi ettirirken binlerce milyon KRW( binlerce dolar) harcadığını belirtti. ''Elbette misafirleri tedavi etmenin fuhuş olduğunu söyleyemeyiz çünkü 'misafirleri tedavi etmek' kadınların içki servisi için işe alındığından itibaren başlar'' dedi. Ardından Yang Hyun Suk'ın başkanlık görevinden istifa etmesinin Kore fuhuş endüstrisinde büyük bir etkiye sahip olabileceğini sonucuna vardı. K

orijinal gönderi

K:Knetizen

1. YG'yi boykot edelim

2.YG'deki sanatçıların şirketten ayrılmasını gerçekten istiyorum

3. AKMU'yu gerçekten çok sevdim ama skandaldan sonra bile sözleşmelerini yenilediğini görmek beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı

4. İyi bir beyni olan şarkıcıysanız, lütfen kontratınız biter bitmez YG'den ayrılın

5.Vay be YG. Lee Hi şirketten ayrıldığı için çok mutluyum çünkü bu olaydan sonra YG sanatçılarının şarkılarını dinlemek benim için çok zor

6. YG'yi boykot etmek istiyorum, üzgünüm BLACKPINK

7. Seungri bunu kesinlikle Yang Hyun Suk'tan öğrendi

8. Teddy orada olduğu sürece YG'nin başarılı olmaya devam edeceğini düşünüyorum

9. YG'nin şarkıcıları ve oyuncuları böyle şeyleri bilmiyorlar mı...? gerçekten merak ediyorum

10. Bu yüzden YG şarkılarını dinlemiyorum


You Might Also Like

0 comments