bts

(THEQOO) 2022 MMA KAZANANLARI

 (THEQOO) 2022 MMA Yılın Çaylağı- IVE ve NEWJEANS




1. Vay NewJeans, tebrikler
2. Çok huzurluyum. İki grubu da tebrik ederim.
3. İkisi de aldığı için rahatladım, tebrikler tebrikler
4.İki aşık olduğum grup.. tebrikler
5. Newjeans <3
6. IVE tebrikler
7. Çok memnunum
8. Cidden bu ödülü bir gruba veremezdin. Fighting iki takıma da
9.Jjang-VE <3 <3 Neden duygulandım?
10. NewJeans tanrı-bebişler, tebrikler



(theqoo) 2022 MMA- Yılın Plağı- BTS

%100 jüriye dayalıydı.
Bu yıl en büyük etkiyi yaratana ekibe verdiler.


1. Tebrikler Bangtan💜💜💜
2.💜💜💜
3. Bangtan'dan beklendiği gibi
4. Tebrikler tebrikler!
6. Sonsuza dek Army, Sonsuza dek Bangtan
7. Kraltan, 7 yıl üst üste daesang kazandığınız için tebrikler!!!!!!
8. Sayenizde mutluyum.
9. Tüm zamanların efsaneleri💜💜💜💜 Tebrikler ve sizi seviyorum Bangtan
10. Bangtan'ımız ödül aldı!!!💜💜💜



(Theqoo) 2022 MMA Yılın Şarkısı- LOVE DIVE


1. Bende böyle hissediyorum ama After Like, Love Dive'dan daha iyi sonuç vermedi mi? Belk, daha sonra çıktığı içindir?
2. Tebrikler IVE!!!!!!!
3. Hak ettiler! Aylardır dinliyorum. Tebrikler
4. Kabul ediyorum her araba sürdüğümde bu şarkıyı dinliyorum.
5. Cidden, hiç bıkmadan tüm yıl boyunca dinledim.
6.Tebrikler, Şu an bile dinliyorum.
7. Deli gibi dinliyorum. Tebrikler IVE!
8. Hayranları bile değilim ama AhnYoungz çok sempatik olduları için otakusuydum ve beni duygulandırdılar. IVE çıkış yapar yapmaz 3 hit şarkıya sahip olacak kadar etkileyici. Love Dive'ın başarısını onaylıyorum.
9. Bunu kabul etmelisiniz. Şarkı çok iyi. Cidden, suya dalıyormuş gibi hissediyorum.
10.İnanılmaz, Melon yıllık listesinde 1 numara oldular. After Like büyük hit oldu. Tebrikler



(Theqoo) MMA 2022 Yılın Sanatçısı ve Yılın Albümü- IM YOUNG WOONG
Aynı zamanda
-TOP10 Bongsang Ödülü
- En İyi Erkek Sanatçı Ödülü
- Netizenlerin  Popülerite Ödülü

5 ödül için tebrikler

1 Bu yıl Im Young Woong'un yılıydı kabul etmelisiniz
2. Tebrikler tebrikler, Şarkı iyiydi
3. Dijitalde, fizikselde ve konser satışlarında her yerde etkileyiciydi. O büyük ödülü hak etti. Tebrikler
4. Ses kalitesi kötüydü ama canlı performansı muhteşemdi
5. Onu ilk dinleyişim ve şarkı iyi. Sadece trot şarkı söylüyor sanıyordum.
6. Tebrikler, Havalısın
7. Canlı performansı inanılmaz
8.Tamamiyle canlı söyledi, daebak. Tebrikler
9. O cidden iyi şarkıcı, tebrikler
10. Vay canına 5 ödül



You Might Also Like

0 comments