(INSTIZ) Vay canına Aespa'ya bakın, ünlülerin neden haksızlığa uğradılarını anlayabiliyorum.

Vay canına Aespa'ya bakın, ünlülerin neden haksızlığa uğradıklarını anlayabiliyorum.
Telefon kamerasi ve gazeteci kamerası arasındaki farka bakın. İkisinde de zayıflar ama telefon kamerasında kemiklerden başka bir şey olmadıklarını görürsünüz. Kameralar is onları kesinlikle dolgun gösteriyor.
Gerçek hayatta ne kadar zayıf göründüklerine kıyasla fotoğraflarda böyle görünmerinin gerçekten haksızlık olduğunu düşünüyorlardır.
1. Bu neden oluyor? Fotoğraflarda onları aydınlattıkları için mi?
2. Aespa'yı geçen sene gördüm ve dördü de çok zayıftı...
3. Açıkçası gazeteci fotoğrafarında da korkunç derecede zayıflar
4.Vay canına gazeteci fotoğraflarında nasıl zayıf çıkmazlar? Onları gerçek hayatta görseniz çok sıskalar ve yüzleri de çok sıska
5.Giselle'e bakın.. Onun yerinde olsam çok sinirlenirdim.
6.Ama Giselle'in saç ve makyajı muhteşem
7.Ama Vucütları herhangi bir kamerada iyi görünüyor... ben sadece buna bakıyorum.
8. Vay canına bu inanılmaz...
9. Deabak.. Neden onlar çok tatlı
10. Daebak, ikisinde de güzel görünüyorlar.




 

You Might Also Like

0 comments