TREASURE PARK JIHOON'UN PETSHOPLAR HAKKINDA KONUŞMASI

TREASURE PARK JIHOON'UN PETSHOPLAR HAKKINDA KONUŞMASI 


''-Bugün tatlı hayvanlar görmek için can atıyordum ve petshopa gittim?  Efsanevi bir kediyle shiba(köpek cinsi) köpeğiyle tanıştım.''
''-  Hayatımın tüm stresi ve endişesi kayboldu ama petshoptan ayrıldıktan sonra geri geldi.''
''-Ah tabi anneme video gönderip kedi veya köğek beslemesi için ikna ediyorum.''

''-Eğer bir gün hayvan beslersem, Soyadı ''Park'' olacak. Mesela Park Sung Cheol gibi''
(+681)(-41)
orijinal post
1.(+331,-18) Vay canına.. Beyni boş mu?
2.(+309,-13) Sevimli hayvanları görmek için petshopa gitmesi mantıklı mı?
3.(+309,-13) Anladığım kadarıyla, hayvan yetiştirmenin sorumluluğunu almak istemiyor. Çünkü köpekcikler ve kedicikler çok tatlı olduğu için o satın alıp evinde büyütmek istiyor? Bu post baştan sona harika
4.(+238,-6) Petshop konusundaki tartışmalardan bu yana kaç yıl geçti? Hala tartışmalı konu... Konuşmadan önce dikkatli olmalı.
5.(+227,-13) Petshoptaki yavruların nasıl doğduğunu bilseydi bundan hiç bahsetmezdi... Yüz kere düşünse dahi anlayamayacağını anlıyorum ama hayvanların o kadar küçük alanlarda kaldığını görünce kötü hissetmiyor mu?..  Eğer hayvanları seviyorsa onları bilmesi gerekmez mi??ebeveynlerine tatlı oldukları için satın alıp bakmak isteyen küçük bir çocuk değil...

You Might Also Like

0 comments